فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

ارئه گواهی نامه پذیرش مقاله و نمایه سازی تمام مقالات در سایت های علمی معتبر ملی و بین المللی
فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

ارئه گواهی نامه پذیرش مقاله و نمایه سازی تمام مقالات در سایت های علمی معتبر ملی و بین المللی

مشخصات کامل و شناسنامه دو فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی (وابسته به موسسه قانون یار)

بسم الله الرحمن الرحیم

مشخصات کامل دو فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

توجه داشته باشید: این فصلنامه وابسته به موسسه قانون یار (به مدیر عاملی و صاحب امتیازی دکتر بهنام اسدی) می باشد.

تاسیس دو فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی به شماره مجوز 86227  حاصل تلاش و پیگیری های مکرر و مداوم هیات علمی موسسه فرهیختگان قانون یار به شماره مجوز 48683 می باشد. مدیر مسئول و صاحب امتیاز بنیاد علمی قانون یار جناب آقای دکتر بهنام اسدی می باشد. فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی، نشریه ای است با دسترسی آزاد که به دو شیوه الکترونیکی و چاپی در گستره سراسری در قالب دو فصلنامه ((شش ماه یکبار)) منتشر می گردد. بر اساس قرارداد منعقده  بین موسسه قانون یار با تمامی سازمان ها، دیتابیس ها، سایت ها و پایگاه های نمایه کننده مقالات علمی، تمامی مقالات این نشریه در تمامی سایت ها و پایگاه های معتبر کشور درج و نمایه می گردند. این نشریه آمادگی دریافت و بررسی مقالات علمی در تمامی موضوع های فقهی و حقوقی را دارد.  به همین منظور هیات تحریریه فصلنامه، از تمامی اساتید، فرهیختگان حقوقی و اعضای هیات علمی دانشگاه ها جهت همکاری علمی در فصلنامه مذکور دعوت به عمل می آورد. از نویسندگان و محققین گرامی که قصد چاپ مقاله خود در این نشریه را دارند خواهشمند است مقاله خود را به همراه شماره تماس به ایمیل journal.law@yahoo.com ارسال نمایند و یا مقاله خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09100636002 ارسال نمایند. دو روش مذکور ساده ترین روش های ممکن جهت ارسال مقالات جهت داوری مقاله و نهایتاً ارجاع جهت چاپ در شماره های آتی فصلنامه می باشد.

اطلاعات کامل نشریه

عنوان کامل

دو فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

شماره مجوز

86227

شاپا چاپی(ISSN)

2717-1132

وب‌گاه

journallaw.ir

پست الکترونیک

journal.law@yahoo.com

حوزه موضوعی نشریه

دانش حقوق قضایی با رویکرد اسلامی

زبان نشریه

فارسی به همراه چکیده و اطلاعات کتابشناختی انگلیسی

سال شروع انتشار

 1399

نوع و دوره انتشار

به صورت ادواری و دوفصلنامه

چاپخانه

چاپ قانون یار

مدیر مسئول و صاحب امتیاز

دکتر بهنام اسدی

سردبیر

دکتر بهنام اسدی

مدیر اجرایی

دکتر شهلا رضایی

مدیر داخلی

دکتر حمزه ملکی

ویراستار

دکتر زهرا اسدی

هیات تحریریه

جهت مشاهده اعضای هیات تحریریه کلیک کنید

زمان پذیرش‏

حداقل یک هفته و حداکثر بیست روز (سریع ترین زمان ممکن جهت داوری و پذیرش و صدور گواهی نامه)

سیاست دسترسی و انتشار

 دسترسی آزاد، Open Access

نمایه مقالات در 8 پایگاه داخلی و 6 پایگاه خارجی ((کلیک کنید))

قالب انتشار

چاپی و الکترونیکی

آدرس پستی دبیرخانه مرکزی

تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، موسسه قانون یار

شماره تماس واحد پشتیبانی و مشاوره

02166979519-02166979526

شماره تماس واحد صدور گواهی نامه

02144441784-02144441764

شماره تماس مدیر اجرایی

091967848625

شماره تماس سردبیر (دکتر بهنام اسدی) خواهشمند است درخصوص امورات مقاله با این شماره تماس نگیرید

02166979409

جهت مشاهده سایت های نمایه کننده مقالات این فصلنامه کلیک کنید

  راهنمای تدوین مقالات جهت ارسال به فصلنامه 

(ضوابط شکلی و ماهوی مقالات ارسالی)

 

پژوهشگر گرامی برای جلوگیری از تأخیر در داوری و انتشار به موقع مقاله لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:

1. مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریة داخلی یا خارجی و یا مجموعه مقالات خارجی چاپ شده باشد. نویسندگان محترم تا هنگامی که جواب پذیرش از نشریه نرسیده است، مقاله خود را به نشریه دیگری برای چاپ ارسال نکنند. نویسنده مسئول عهده دار مکاتبات مقاله ارسالی می‌باشد و نام وی با یک ستاره نشانه گذاری می‌گردد و نویسنده همکار اول با دو ستاره و به همین ترتیب در زیر عنوان مقاله درج و قید می‌گردد.

2. مقالات فارسی با قلم بی زر فونت شماره 13 و مقالات انگلیسی با قلم Times New Roman فونت شماره 12با نرم‌افزار word تهیه شود. مقالات در سایز استاندارد A4 با حاشیه از بالا 6 و پایین 5/6 و راست 5/4 و چپ 5/4 سانتی‌متر تایپ گردد و نهایتاً فواصل بین خطوط به‌ صورت Singl باشد.(فایل خام قالب استاندارد مقالات در جدول زیر قرار داده شده است)

3. برای مقالات فارسی، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بین کلمات نباید از 60 حرف تجاوز کند و با قلم نازنین سیاه 16 تایپ گردد.

4. مجله حق رد یا قبول مقالات را برای خود محفوظ می‌دارد و مقالات مسترد نمی‌گردد. اصل مقالات رد یا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشیو مجله خارج خواهد شد و مجله هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

5.فصلنامه هیچگونه مسئولیتی درخصوص مطالب مقالات پژوهشگران ندارد و مسئولیت تمامی مطالب به عهده نویسنده یا نویسندگان مقاله می باشد. بدیهی است در صورت هرگونه سرقت علمی یا مطالب خلاف اخلاق و نظم عمومی و قانون، فصلنامه و مسئولین این مجله، هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارند.

6. مولف اعلام می‌دارد حق انتشار هیچ بخشی از اثر موضوع این قرارداد را قبلاً به هیچ شخصی (حقیقی یا حقوقی) واگذار نکرده و پس از این نیز واگذار نخواهد کرد و در برابر دعاوی احتمالی اشخاص ثالث جوابگو خواهد بود و ناشر در این‌باره هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت. 

7. برای ارسال مقاله لازم است نویسنده یا نویسندگان محترم فایل word مقاله خویش را به همراه شماره تماس به یکی از آدرس ایمیل های

journal.law@yahoo.com

 ارسال نمایند تا پس از بررسی سردبیر و ارجاع به داوری، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور، اقدامات بعدی جهت چاپ مقاله انجام گیرد.

8.درصورت مقدور نبودن ارسال مقاله از طریق ایمیل می توانید مقاله خود را از طریق واتس آپ، تلگرام، روبیکا، ایتا و .... به شماره 09100636002 ارسال نمایید.

9. فایل ورد و قالب استاندارد برای نگارش مقاله برای پژوهشگران عزیز در جدول زیر قرار داده ایم. می توانید این فایل را دانلود کنید و متن مقالات خویش را در این قالب استاندارد پیاده کنید و نهایتاً مقاله خود را برای مجله ارسال نمایید.

دریافت فایل ورد قالب آماده مقاله بر اساس تنظیمات دقیق فصلنامهدانلود کنید
دریافت نمونه مقاله پذیرش شده مقاله جهت مشاهده و مقایسه با مقاله خوددانلود کنید
دریافت فایل تعهد نامه اخلاقی، کاربرگ تعارض منافع و واگذاری
 حقوق نشر
دانلود کنید

درصورتی که در دانلود فایل های فوق مشکلی داشتید می توانید از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، روبیکا، تلگرام و .... به شماره 09100636002 یا شماره 09188368113 پیام دهید تا فایل های مورد نظر ارسال گردد.

راه های ارتباط با فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی:

جهت تماس با دبیرخانه فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی (و تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار) می توانید با شماره های زیر تماس خاصل نمایید:

تماس با دبیر اجرایی فصلنامه قانون یار (درخصوص پیگیری چاپ مقاله و صدور گواهی نامه و سوالات مربوط به امور اداری فصلنامه)09196748625
پیام در واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ایتا و ... (درخصوص ارسال مقاله و مشاوره دررابطه با نحوه نگارش و روند صدور و چاپ گواهی نامه پذیرش مقاله)09100636002
تماس با دبیرخانه مرکزی فصلنامه فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی02166979526
02166979519
تماس با دبیرخانه همایش های دائمی وابسته با نشریه02144441764
02144441784
تماس با دفتر سردبیر فصلنامه  فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی (دکتر بهنام اسدی)
 (خواهشمند است درخصوص چاپ مقاله و امورات مربوط با مقاله تماس نگیرید) مخصوص اعضا هیات تحریریه/ساعات تماس: همه روزه  از ساعت  16 تا 21 )
02166979409
ایمیل فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی (جهت ارسال مقاله پژوهشگران از طریق ایمیل)journal.law@YAHOO.COM
آدرس سایت فصلنامه WWW.JOURNALLAW.IR

قابل توجه پژوهشگران محترم:

ساعات کاری دبیرخانه فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی از ساعت 9 صبح الی 19 عصر می باشد اما پشتیبانی پیام رسان های فصلنامه به صورت شبانه روزی در واتس آپ، تلگرام، ایتا و روبیکا و ... با اکانت شماره 09100636002 پاسخگوی درخواست شما پژوهشگران محترم است. 

ضمناً تماس با دبیر اجرایی فصلنامه با شماره همراه ایشان 09196748625 جهت پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان، امکان پذیر است....

فصلنامه تحقیقات حقوق قضایی

(مرجع پذیرش و چاپ مقالات حقوق قضایی، فقهی و علوم سیاسی و اداری)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد